Thursday, January 1, 2009

a new life..blogging

以前有一个念头说,一定要开一个部落格,写一写自己的心情记录。。
不过每次要做的时候,都嫌麻烦而力不从心(我并不是一个勤力的人=.=),不过前几天答应过了自己,新的一年一定要开始我的blog。。
这次我总算兑现了对我自己的承诺,希望以后都会时常update我的部落格吧。。
而且有个朋友说过,他会是我第一个看我部落格的人,那就不知道他能不能做到了。。我也是因为受了他的影响才有了要写部落格的念头。。
希望想要了解我的朋友们,或者想要认识我的朋友们,都可以透过这个地方而多认识我,更了解我。。
这也是我一个可以发泄我心中不满和分享我喜乐的地方,希望我的言论没有伤害到任何人和伤了我们彼此间的友情。。有什么不对的地方一定要告诉我,让我可以改进。。

我要感谢你们来观看我的部落格的人,谢谢你们肯浪费你们一点时间来分享我的喜悦!!

2 comments:

chee kang said...

hihi..so happy tat knowing u have a new blog here...so i can easy to knw ur life though ur blog...
yeah...

木。春 said...

Blog is for u to write down all your thing and how are u recently ad also what ur latest feeling....so also very happy heard that u have ur own blog...we have the chance to know more about you.!!!!ok.....
u also must come and know how about me recently lah...same view my blog also....but i also hope i have my own time to reload my own personal blog!!!haha...quite lazy and no time also!!!!